Dag 5 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 5 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 5 Nashville

Door: Athur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

16 April 2018 | Verenigde Staten, Nashville

Hallo beste volgers, hier weer de nieuwe belevenissen van Andre en mij. Vanochtend heer lijk ontbeten in het hotel. Met o.a. Een lekker vers klaargemaakte omelet. Vandaag was culturele dag met bezoek aan Country Music Of Fame en het Johnny Cash museum. Natuurlijk ook de RCA-B studio’s waar alle grote artiesten hun platen hebben opgenomen. Ik kan een lijst gaan opnoemen maar Elvis Presley is natuurlijk iemand die wij allemaal kennen. Natuurlijk even op Broadway in Nashville geflaneerd en daar tussendoor even gegeten. Natuurlijk ook even een platenzaak aangedaan. T-shirts gekocht en toen weer op weg naar ons hotel waar we na een opfrissing weer op pad gingen. Heerlijk vertoeven in een gezellige bar, heerlijke pizza’s en salade gegeten. Natuurlijk mochten een paar heerlijke speciale biertjes niet ontbreken, Nu weer terug op de kamer. Wat een dag met veel indrukken uit de muziek industrie. Morgen nog 1 dag in Nashville maar dat horen jullie morgen allemaal wel !! Doei .....

• 16 April 2018 - 13:46

Klaartje Oud :

Jammer van de regen ,gelukkig is er genoeg te doen