Dag 6 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 6 Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 6 Nashville

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

17 April 2018 | Verenigde Staten, Nashville

Hello everybody, gaat al lekker zo. Vandaag laatste dag in Nashville. Wat een top tijd hier. Lekker ontbeten met een vers klaargemaakte omelet without meat want dat eten we al genoeg. We gaan op weg naar het Musicians Hall of Fame waar tevens een expositie is van de Rolling Stones. Twee uur top rondgelopen ! Daarna heerlijk een lunch gegeten bij Monkey’s. Toen naar het Rayman Auditorium waar we een grandioze tour hebben gemaakt en allebei de nodige merchandise hebben gekocht. Voor mij het hoogtepunt: een opname in de Rayman Studio’s. Andre heeft alles gefilmd dus na deze vakantie komt er een Youtube clip aan. Was maar een half uur in de studio maar wel een one taker !!
Op de terugweg van de studio naar ons hotel weer even een heerlijk biertje gedronken en een uur heerlijke conversatie gehad met enthausiaste Amerikaan. Dadelijk weer een lokatie zoeken voor ons avond eten en dan morgen richting Muscle Shouls, Alabama !

• 17 April 2018 - 09:05

Klaartje Oud:

Ben zo benieuwd naar de single.weer heel veel plezier

• 17 April 2018 - 09:08

Marja Wilst:

Wat leuk Arthuro, een opname in een Amerikaanse studio, is vast heel anders dan in Nederland.

• 17 April 2018 - 10:16

Marie-Claire: