Dag 9 Memphis Down town en Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 9 Memphis Down town en Graceland - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 9 Memphis Down town en Graceland

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

20 April 2018 | Verenigde Staten, Memphis

Allereerst sorry dat ik geen foto’s kan uploaden, ligt aan het programma waarbenjenu, twee dagen een poging gedaan maar lukt tot heden nog niet. Wat een dag weer vandaag. Vroeg opgestaan want wij hadden een tour om 10.00 uur in Graceland. We hadden geen ontbijt bij ons hotel dus evenb vlug iets gegeten bij een benzinestation omdat KFC nog niet open was. Wel onze auto daar geparkeerd, dus geen kosten voor parkeren, ha ha ah, stukje gelopen naar Graceland. 5 minuten. We hadden reeds kaarten gekocht dus geen lange rijen yeahhh. Prachtig huis en omgeving foto’s bijgevoegd, komt later, dus weer terugkijken iedereen !! Nu gauw weer terug naar Memphis down town, naar een platen zaak, Andre zou zeggen Vynyl zaak. Inkopen gedaan en toen naar de Gibson fabriek waar wij een mooie rondleiding hebben gehad waar we de kunst van het maken van een gitaar hebben aanschouwd. Terug naar ons hotel, opgefrist en daarna naar de Sun Studio’s waar we een leuke 45 minuten hebben doorgebracht met een fantastische Host !! Met de bus naar Beagle street om daar te genieten van een lekker biertje en Ribs !! Zo nu na 30 minuten lopen weer terug in ons hotel, een lekker bad en sl;apen maar, morgen weer vroeg op omdatr er nog twee dingen op ons verlanglijstje staan !! Maar dat hoor je morgen weer .....

• 20 April 2018 - 23:00

Joop Coleen :

He Arthuro en friend ,dat is Genie ten jo ,maak je er ook nog muziek ? Veel heel Veel plezier nog Daar in Memphis good luck Joop

• 21 April 2018 - 12:10

Marie-Claire:

Hey pap, wat super gaaf om te zien