Dag 10 Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 10 Memphis - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 10 Memphis

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

21 April 2018 | Verenigde Staten, Memphis

Hey followers hier ben ik weer, wat een dag was dit. De laatste dag in Memphis. Maar wat hebben wij weer veel ondernomen. Opstaan en een ontbijt bij KFC. Jawel moet je ook gedaan hebben ha ha. Wat we daar allemaal gezien hebben op de vroege morgen, je kan het niet filmen ,maar het was een fantastisch ontbijt. Daarna lopend naar downtown Memphis. We gaan de Blues Tour doen. Met zo’n prachtige bus langs alle bezienswaardigheden van Memphis. Ook brachten we een bezoek aan een Hotel/zalencentrum waar elke dag al 85 jaar een aantal eenden binnen komen wandelen en in een vijfer springen. De Amerikanen helemaal gek en schreeuwen en klappen. Wij dachten huh..... Whahaha ! Een lunch genuttigd bij het beste BBQ restaurant van Memphis, volgens zeggen. Daarna de tour afgesloten bij het Soul & Rock Music Hall Of Fame. Na de tour zijn we naar het Civil Rights Museum gegaan, met o.a. het Martin Luther King Museum. Op weg naar Bealestreet kwamen we het Blues Museum tegen waar we ook nog wat top dingen gezien hebben. Nu zijn we een beetje uitgedroogd dus lekker een terrasje gepakt. De avond breekt aan dus onze laatste dag sluiten we af in het welbekende BB Kings Blues Cafe waar we top Ribs gegeten hebben. Wauw dat was lekker, daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren. Zo weer terug in ons hotel na een half uurtje lopen en gauw os bedje in. Morgen weereen lange dag voor de boeg. Dus......tot morgen...!

• 21 April 2018 - 19:03

Rob Van Ooijen:

Wat een Tour, geweldig! Vraag het recept van de Ribs even, kunnen wij op de tuin de bbq aanzetten! Vee plezier!

• 21 April 2018 - 19:34

Klaartje Oud :

Weer geweldig hoor

• 22 April 2018 - 08:46

Marja :

Allemaal geweldig zo te lezen en te zien