Dag 12 The Blues Trail - Reisverslag uit Elaine, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 12 The Blues Trail - Reisverslag uit Elaine, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 12 The Blues Trail

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

23 April 2018 | Verenigde Staten, Elaine

Onze dag begon met heel veel regen. De houten shacks (hutten) stonden als het ware in het water, een moeras dus. Maar dat mag de pret niet drukken. Eerst ontbeten in een soort KFC, broodjes kip dus. Daarna een trip van 10 uur gemaakt om alle blues herdenkingspunten die wij van belang vonden te vinden. Dat was soms een hele klus, maar ..... klus geklaard. Daarna terug naar onze Shack en dan avond eten bij een restaurant, eindelijk een gevonden, waren net op tijd binnen 19.30 uur keuken bijna gesloten. Toch lekker gegeten, biertje gekocht in een Store zodat we nu in de shack plannen kunnen meken voor morgen, Natchez. Oh ja ook moeten we even met onze auto naar Alamo of garage terug want een van de achter zijruiten is voor de helft naar beneden gezakt en er zit geen beweging meer in, nu even dichtgeplakt. Morgen wordt het denken we wel opgelost. Tot morgen !!