Dag 13 Natchez - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 13 Natchez - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 13 Natchez

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

24 April 2018 | Verenigde Staten, Natchez

Hallo followers, wat een dag weer vandaag. Ontbijt bij ...ja hoor McDonalda. Gewoon lekker een cheeseburger. Daarna on the road to Natchrz, heerlijk door de bossen gereden op route 61. Even overgestoken naar Arkansas om daar 100 km te rijden langs de mississippi river. Bij Natchez aangekomen moesten we een hotel boeken. Gewoon langs de kust rijden en ja hoor een leuk optrekje. Fotos bijgevoegd. Zo top dat wij hier drie dagen blijven. Vanuit hier gaan wij diversen trips maken. Dat horen jullie wel.
Vanavond heerlijke ribs gegeten en terug in ons verblijf een fantastische zanger gitarist gezien.. maar daar horen jullie thuis meer van. Nu slapen en morgen zeer vroeg op naar de Swamp tour in Henderson, gelukkig maar 2,5 uur rijden whahaha. Tot morgen.....

• 24 April 2018 - 09:00

Marie-Claire:

Wat super gaaf veel plezier met de Swamp tour hahaha kijken jullie uit voor de alligators

• 24 April 2018 - 10:45

Greet Kinnegen-rutten:

dat wordt straks terug in nederland een ontwenningskuur ondergaan. wat een hoogtepunten.letterlijk en figuurlijk

• 24 April 2018 - 18:03

Ingrid Verhulst:

Wauw wat een super ervaring, geniet er maar lekker van ziet er top uit,

Heel veel plezier nog