Dag 14 Natchez en Henderson - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 14 Natchez en Henderson - Reisverslag uit Natchez, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 14 Natchez en Henderson

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

25 April 2018 | Verenigde Staten, Natchez

Vanmorgen vroeg om 06.00 uur vertrokken voor een 150 mile tocht naar de Atchafalaya swamps in Louisiana. Anderhalf uur durende tocht gemaakt met een moerasboot. Fantastisch wat een tocht, helaas maar 1 krokodil gezien, maar wel een hele grote, de rest durfde niet te voorschijn te komen, whahaha.... Daarna via een mexicaans restaurantje Que Pasa, langs de weg drie heerlijke taco’s gegeten. Daarna weer de 150 mijl teruggereden, iets meer eigenlijk daar wij naar een plantage gereden zijn namelijk de “ Frogmore Plantation “ daar rondgelopen en veel indrukken opgedaan. Daarna weer terug naar ons hotel om wat “fris” te gaan nuttigen. Heerlijk gegeten in een vis restaurant aan de mississippi met een overheerlijk wijntje erbij. Eenmaal terug gekomen bij ons hotel hoorde wij van verre het geluid van speakers. Jawel een karaoke avond in de kroeg beneden onze slaapkamers, whahaa.... dus dan een biertje genomenin plaats van slapen. Was gezellig nu naar bed en morgen op richting Austin met een tussenstop onbekend.....