Dag 19 New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 19 New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 19 New Orleans

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

30 April 2018 | Verenigde Staten, New Orleans

Vanochtend zeer vroeg vertrokken uit Port Arthur want wij hebben kaarten voor het New Orleans Jazz @ Heritage festival. Dit begint om 11.00 uur. We arriveren dan ook om 10.30 bij ons hotel St Pierre in het bekende France Quarter. Inchecken en gelijk door naar het fedtival. Heel veel muziek gezien en gehoord. Ook de blues legende John Mayer kwam voorbij. Na dit festival hadden we nog kaarten voor de Rock’n Bowl. Natuurlijk eerst even heerlijk gegeten. Zo dan nu naar ons bedje toe want morgen gaan we de stad verkennen met de hop on bus.

• 30 April 2018 - 15:43

Klaartje Oud :

Hopse vandaag en jullie hebben beter weer dan hier.veel regen .we zien de fotoos wel bij andre looiestein .veel plezier

• 30 April 2018 - 15:45

Klaartje Oud:

Het moet zijn andre looijestijn