Dag 2 Atlanta & Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 2 Atlanta & Gatlinburg - Reisverslag uit Gatlinburg, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 2 Atlanta & Gatlinburg

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

13 April 2018 | Verenigde Staten, Gatlinburg

Hallo allemaal, vanochtend vroeg, 07.30 uur vertrokken uit Atlanta na een leuk maar top ontbijt. Foto bijgevoegd. Heerlijk op de 6 baanswegen door Atlanta richting highway 441 naar de Smokey Mountains. Halverwege afgeslagen naar Cherokee waar we het museum hebben bezocht. Daar ook even een versnapering gehaald. Daarna opweg naar Clingmans Dome, het hoogste punt in de Smokey Mountains. Natuurlijk fototje erbij. Wat een klim was dat, natuurlijk niet alleen de auto maar nog een kilometer gelopen naar het hoogste punt. Maar dat was het wel waard. Wat een ongelofelijk prachtig uitzicht. Foto natuurlijk weer bijgevoegd. Aangekomen in ons hotel in Gatlinburg, meteen even een versnapering gepakt in het stadje. Terug in de hotelkamer even opgefrist en naar een heerlijk grill restaurant, hoe kan het ook anders, gelopen. Heerlijk gegeten, natuurlijk bruin biertje erbij en nu weer terug op onze kamer. Morgen de grote wandeling in de Smokey Mountains. Misschien zien we wel Beren !
Tot morgen allemaal en bedankt voor het volgen .......

• 13 April 2018 - 03:36

Klaartje Oud :

Geweldig stoer

• 13 April 2018 - 07:45

Rob Van Ooijen:

Veel plezier tijdens de wandeling in de smokey mountains en kom je oog in oog te staan met een beer, gewoon negeren! Mocht dit geen effect hebben dan zul je moeten vechten met de beer!

• 13 April 2018 - 09:16

Anita:

top! en leuk dat je versnappering zegt. Moet zeker van Andre, vraag het 'm maar :)

• 13 April 2018 - 10:39

Greet Rutten:

noem je dat vroeg 19.30 uur gaan de eerste al weer naar bed zal wel foutje zijn. in ieder geval 13 april staat er weer een mooi programma voor jullie klaar zal best allemaal prachtig zijn. heb zelf al een hoop van de wereld gezien maar Amerika nog nooit aangedaan toch ook misschien daar een vakantie aan wagen voor het niet meer kan. groeten van bert en mij en geniet met volle teugen van deze mooie reis

• 13 April 2018 - 14:57

Loes Oud:

Heren, wel graag wat pictures van de omgeving!!

• 14 April 2018 - 09:24

Wilma Meijers:

Mooie foto’s.
    Filmpjes maken is ook leuk