Dag 4 Op weg naar Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu Dag 4 Op weg naar Nashville - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Arthur Schendel - WaarBenJij.nu

Dag 4 Op weg naar Nashville

Door: Arthur

Blijf op de hoogte en volg Arthur

15 April 2018 | Verenigde Staten, Nashville

Hey iedereen, vanochtend opgestaan met een lekker zonnetje op ons balkon. We vervolgen onze reis als eerste naar Knoxville waar we eerst langs de weg een ontbijt nemen. Heel veel gelachen, het leek wel een kippen farm voor kinderen whahaha. Foto bijgevoegd.
Daarna snel door naar Cookville om in de middle of nowhere bisons te bekijken. Helemaal top !! Maar ook is het gaan regenen. Das dan weer minder leuk. Nu op weg naar Hendersonville om het graf van Johnny Cash te bezichtegen. Foto natuurlijk bijgevoegd. Daarna inmiddels plensen van de regen door naar Nashville, naar ons hotel. Toen we aankwamen dachten we allebei, neeee he. Slechte buurt, zeker een uur van het centrum, en het zag er niet uit. Snel doorgereden naar het centrum en jawel een prachtig hotel geboekt voor drie dagen. opgefrist zijn we de stad ingetrokken, tien minuutjes lopen, heerlijk door de regen. Eerst in een engels pub, heerlijk rustig bijgekomen met een apperatiefje. Lekker gestruind door Broadway en toen naar een mexicaans restaurant waar we heerlijk hebben gegeten Taco’s en Burito’s. Toen door de stromende regen, echt plensen weer naar ons hotel gelopen en nu voldaan naar bed !! Tot morgen.......

• 15 April 2018 - 11:36

Klaartje Oud:

Drukke natte dag gehad

• 15 April 2018 - 22:38

Ineke Van Ooijen:

Ziet er allemaal mooi uit jammer van al die regen maar zal goed komen geniet er maar lekker van

• 16 April 2018 - 20:56

Marie-Claire:

Super leuk pap....wij zaten het weekend in Landal bij vrienden.
    Heel veel plezier.
    Xxxxxxxxx love you